måndag, januari 05, 2009

Första officiella inlägget!

Sådärja! Nu har jag bloggat mitt sista inlägg på gamla bloggen så nu är jag all yours, Blogger!

Det här ska bli spännande tycker jag!

Egentligen skulle jag ju vilja att alla hittar hit på en gång, men jag är lite hemlig av mig nu. Så småningom kommer jag nog att skylta med adressen på facebook och så, men ett tag framöver är det tomt i webadressrutan. Hihi! (För dom fiffiga (och nyfikna) lär det iofs inte vara så svårt att hitta hit men för dom andra kanske det tar lite längre tid)


Idag har jag försökt plugga diff, det har inte gått så långt framåt. Dessutom har jag lagat mat (ugnsgratinerad fläskfilé med broccoli och kikärtor (dags att rensa frysen)), och sett på 13 snart 30 på tvn. Har även rensat lite i kylen och druckit upp den sista julmusten och glöggen. Imorgon måste jag nog gå och handla! Har helt slut på allt här hemma. Dessutom har jag bokat en tågbiljett för endast 25 kronor!


Har inte så mycket mer att skriva nu. Mer än Välkommen till min nya officiella blogg! Hurra för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar