måndag, januari 19, 2009

hurra!

Hurra hurra hurra hurra! Jag upptäckte precis en grej som gjorde hela min dag! Det där avsnittet som slutade så spännande på Gossip Girl var inte det sista på säsong 2, det finns 3 avsnitt till!!! Yeey!

För övrigt så har jag haft den slöaste förmiddagen på länge! Sov till 10.30 och sen låg jag kvar i sängen i 2 timmar och slösurfade. Snart ska jag försöka börja städa lite här. Läser man bara min blogg kan man tro att jag alltid har kliniskt museum-rent här hemma. Sådant är inte fallet! Det är liksom ganska mycket lättare att skriva om städning än att faktiskt ta tag i den.


Nu har jag forskat lite till i GG, de håller troligtvis på med 2:a säsongen fortfarande och det 16:e avsnittet sänds ikväll, dvs inatt svensk tid. Förhoppningsvis kommer det då 2 avsnitt till så det blir lika många i andra som i första säsongen. Hoppas hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar