fredag, januari 16, 2009

lämnar snart norrland

Nu börjar min vistelse lida mot sitt slut här uppe. Det har varit en väldigt lugn vecka, jag har hembiträdat lite åt mammsen som mest bara väntar på tisdag då hon ska få operera bort den dumma tumören. Hon har således inte gjort så många knop så vi har sett på dålig tv och ett par ganska bra filmer. Och så har jag diskat lite (diskmaskin, världens bästa uppfinning!!) och lagat lite mat, men bara lite. Idag har jag däremot gjort ett storverk, jag har storstädat badrummet!! Det luktar så gott där inne nu så man känner knappt igen sig!

Idag har jag även varit inne i Kramfors och hängt med Yoka och Flippan. Och så var jag på Dollar och köpte en burk med naturgodis, världens godaste kanel-choklad-mandlar!!


Imorgon är det jag och Hi-Acen som drar söderut. Det ska bli riktigt spännande, men jag tror det kommer att gå bra. Minibuss var ju trots allt troligtvis fordonet jag körde mest under hela förra året (säger kanske mest om hur ofta jag kör bil numera iofs..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar