torsdag, januari 22, 2009

Mat och dryck



Ibland händer det att man inte orkar eller kan åka nån middag. När det är så händer det ofta att jag köper en pastasallad. De man köper på affärn (dvs ica eller konsum typ) tycker jag oftast smakar bajs, men det finns en sort som jag gillar. Den på bilden alltså... Ett tag trodde jag att dom hade slutat med den, men idag såg jag att de ju bara bytt förpackning. Hurra!

För övrigt började jag skolan idag. Retoriken verkar riktigt spännande! Trodde jag inte skulle känna en kotte på den kursen, men det gör man ju aldrig längre. :) projektet nu närmast är att få tag i kurslitteratur. Om jag nu får några pengar. Csn verkar ha glömt mig, det är 2 veckor sen jag studieförsäkrade nu och jag har inte sett några pengar. Så det blir nog det första projektet imorron!

Måste bara tillägga att det är dumt att öppna en skakad lokaflaska ovanför telefonen. Som tur är fungerar den ju... Uppenbarligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar