fredag, januari 09, 2009

Vår, i år igen?

Tänk att det ska bli vår igen!

Idag var jag ut och gick en promenad innan jag satte mig och började plugga. Gick runt sjön. Hade helt glömt bort att jag faktiskt har en sjö att gå runt. Dessutom hade jag inte en tanke på att det skulle vara is på sjön, tänk vad dåligt hjärnan fungerar ibland. Men det var det, och det var en upplogad bana runt hela sjön och folk åkte skridskor! Inte för att jag förstår hur man vågar det när det ser ut så här:
Värsta vattenfallet rakt ner under isen liksom, den lär ju vara supertunn där!

Men idag när jag var nere i tvättstugan och solen lyste in och det var sådär kallt (som det är i den ena tvättstugan eftersom att fönstret inte går att stänga ordentligt) kändes det faktiskt lite vårigt! Superhärligt att det ska bli vår igen!!

Och sen ska det bli sommar också. Gick förbi stranden där jag låg många dagar i somras, där var det skridskoombyte på bryggan nu.
Planen för resten av dagen är att plugga fram till klockan 8 då jag ska se Let's Dance, sen efter det ska jag plugga till midnatt. Bläää!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar