onsdag, februari 18, 2009

H U R R A ! ! !

En månad och tre dagar senare (efter studieförsäkran) har jag äntligen fått mina pengar från CSN. Jag skulle precis ta mig för och ringa till dem så jag loggade in på banken för att bli lite mer peppad (av mitt futtigt fattiga personkonto), men då låg dom där, alla pengarna! Det allra bästa av allt är att det bara är en liten vecka till den 25:e då det kommer nya pengar. Jag har ju bara 50% CSN-pengar det här läsåret eftersom jag lökar minst 50% av tiden, men jag har i alla fall råd att betala min hyra, det är bra!

Igår var en slö dag, jag är ju förkyld så jag var helt slut efter att vi hade varit en sväng på stan, så då sov jag middag en lång stund. Idag är jag lite piggare (fick ju flytta tillbaka till mitt riktiga rum när lillebror åkte) men idag har vi en lugn dag ändå.

Imorgon åker jag tillbaka till storstan, så det blev en ganska kort visit den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar