torsdag, februari 05, 2009

history repeats itself

Första gången jag drack sprit (ever) var vi tre personer som delade på X antal centilliter sprit. Vi var då X år gamla och det hela slutade med att två av dessa tre personer var tvungna att stanna hemma resen av kvällen på grund av att de kräkits.

Igår var jag på tjejmiddag. Under kvällen serverades det X antal thailandsspritsshots. Och ikväll var jag på samma ställe och samma sprit serverades.

Anledningen till att detta inlägg postas är att jag känner mig sjukt stolt över mig själv. Första gången jag berättar om var jag den 33 % som inte krätes. Nu är jag den 25 % som inte har kräkits av den thailändska spriten!

Men frågan är om man ens ska vara stolt eller bara glad att man har lyckats hålla sig ifrån det värsta??

Sovdags!
Imorron kanske jag raderar det här inlägget eftersom jag brukar vara ganska sparsam med såna grejer som gör föräldrar oroliga ;)

Lavv jah!

2 kommentarer:

  1. We love you too, men blir ändå liite orolig... Utvecklar detta när vi hörs... MOR

    SvaraRadera
  2. Vadå? Vad händer den sjunde mars?? Berätta!
    /Sonja

    SvaraRadera