fredag, februari 06, 2009

långsamt städande

Halsen är fortfarande uppsvälld och rödfärgad, men i övrigt känner jag mig ganska frisk, bara lite snuvig. Men jag har kommit fram till att det nog inte blir någon färd ut till skärgården imorgon, för det vore ju synd att förstöra halsen för resten av våren när spexet inte ens har börjat än! Var bjuden på två kalas här i stan också imorgon men just nu känns det väldigt lockande att sitta hemma och titta på melodifestivalen!

Ikväll ska jag träffa fröken J. Planen var att möta upp henne på hennes jobb när hon slutar jobba klockan 7 och sedan promenera hela långa vägen hem till mig och handla på vägen. Det tar ungefär en timme att promenera den sträckan. Men eftersom jag är sjuk i halsen så har vi bestämt att vi bara ska gå till Fridhemsplan och handla där och sedan ta bussen hem. Då hinner vi hem till Lets Dance också!

Just nu håller jag på att städa lite sporadiskt. Det bästa sättet att få städat i lägenheten är ju att bjuda hem folk, men ännu bättre är det om man har ganska kort tid på sig, det går ju liksom snabbare då! Fast nu är det bara två timmar innan jag typ ska ge mig iväg och på den tiden ska jag duscha också.

Det har hänt nåt kul i bloggvärlden också! Min kära mamms har börjat igen! Välkommen tillbaka! Nu ska jag dammsuga. Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar