torsdag, februari 26, 2009

lite avskrivning bara

Tiden går väldigt väldigt långsamt i det Wärmegårdska hemmet för tillfället. Vi är så glada att vi har tillgång till släkt och vänner som kan komma hit på kort varsel och bara vara med oss och hjälpa oss med att komma ihåg att laga mat och sånt.
Men ska jag vara helt ärlig har jag nog inte lyckats ta in allt. Jag antar att kroppen tar in så mycket den klarar av att bearbeta. Ofta känns allt bara som en dålig film.

Internet är som vanligt min livlina. Jag läser allt som står på Facebookgruppen (tackar google för deras översättning). Och jag har spelat bubblebrakerspel så mycket att jag blivit färgblind, allt för att få tiden att gå så att vi får höra något där nerifrån nån gång!
Nu har jag börjat sticka på ett par vantar, lyckades förlägga mina efter badmintonen i måndags.

Och på tal om internet. Jag måste bara visa detta: http://www.delalika.se/ De borde bojkottas om de inte tar och skaffar sig en mer realistisk sverigekarta nu på studs! Sveriges geografiska mitt ligger fortfarande inte i Stockholm och det kommer aldrig att göra det. Inse!

2 kommentarer:

  1. Hej på dej.

    När det gäller vår karta på delalika.se så är ju den till för att normalbegåvade människor skall kunna välja vilket län de vill annonsera i. Om andra tror att den är till för att lära sig geografi så är det deras problem. Men tack för att du ger oss gratis reklam.....

    //Tomas delalika.se

    SvaraRadera
  2. Tomas på delalika ska vara medveten om att hans kommentar nu används i kurser om sociala media som ett exempel på hur man inte bör göra :)

    SvaraRadera