söndag, februari 15, 2009

telefonlös, igen...

Okej, för att ingen ska börja gå skallgång över hela sörmland så informerar jag nu att min mobiltelefon ligger i Flemingsberg medan jag själv ligger hemma hos mig själv och sover. Jag är alltså inte helt kontaktbar.

Den stora frågan är hur jag ska ta mig upp imorgon. Planen är att åka till Flempan och hämta mobilen innan jag börjar jobba. Som tur är börjar jag jobba klockan 13, så jag borde ju hinna om jag väl kommer upp i hyffsat god tid!

Jag har alltså varit på 25-årskalas hos Mr Stiff ikväll. Åkte dit direkt efter jobbet så det blev ganska sent, kom dit vid 23-tiden ungefär. Sen var vi ute (jag var ute på stan, när hände det senast? 080808 typ!) och dansade massor! Jag har nästan slagit stegsamlarrekord den här veckan idag! Nästan.


Det värsta är att jag har tokont i halsen. Fick det efter typ halva dagen idag, så nu håller jag på att fixa lite ingefärste som jag kan hälla i mig innan jag går och lägger mig. Men först av allt måste jag lista ut dels hur man ställer klockan på min stereo och dels hur man ställer alarmet på samma stereo. Annars är det kört för mig! Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar