onsdag, mars 18, 2009

b-b-b-billit!

Nu har jag genomskådat konsum!

De har ju snabbkassor på min konsumbutik, jag brukar alltid ta dem för det går ju mycket snabbare än de vanliga. Häromveckan fick jag även lära mig hur man gör för att använda sina rabattkuponger man får från medmera. Idag fick jag såna kuponger så jag gick in på konsum på vägen hem och handlade blåbärste och müsli, mjölk och fil. När jag skulle betala märkte jag att det blev 55,50, så då tänkte jag använda min 50-kronorskupong också. Och när jag höll på att riva loss den råkade en annan kupong bli inläst också så det drogs av ännu mera pengar. Jag frågade om hjälp men tydligen så gick inte den kupongen att tas bort, så då blev allt ännu billigare!! (50-kronorskupongen sparde jag). Niiice!!!

Så man kan alltså använda sig av rabattkuponger trots att man inte handlar varorna på kupongen. Men jag uppmanar ingen att testa eftersom att det typ är olagligt!

För övrigt har vi varit på teatern idag. Det gick ganska bra, fast jag hade fel skor på mig! Ebba som jag delar mikrofon med är lite kortare än mig så jag var tvungen att ha inga skor på mig när vi sjöng så det blev jättelänge att stå utan skor. Ont i fötterna! Och ryggen...
Men annars gick det väl ganska bra, jag hade ju väntat mig att vi skulle vara där till midnatt eller nåt, men jag kom hem vid halv 9 redan! Skönt!

Imorron är det dags för genrep! Då ska jag försöka komma ihåg både text, stämma och rörelser! Det är galet svårt eftersom mitt minne är lite svagt just nu! Jag kommer ju inte ens ihåg vad det är för dag...

Nu ska jag dricka upp mitt blåbärste och se på DHW.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar