torsdag, mars 19, 2009

hemma efter genrep!

Idag har jag varit i skolan, men bara en liten liten stund. Sen åkte jag till teatern, för idag var det dags för genrep!!! Först gick vi igenom alla låtar, jag kom lite sent eftersom jag var i skolan först, så jag kom precis lagom till våra superduperhöga toner som vi sjunger på ett ställe i en låt (jag kom alltså in på scenen precis till de tonerna, lagom andfådd...)
När alla låtar var igenomsjungna fick vi äta en lång stund, idag blev det sushi! Mums! Sen var det dags för sminkning. Vi i kören blir nämligen sminkade precis som skådisarna i år! Med sånt där kletigt smink... Så här såg jag ut iaf! Försökte blogga bild men den fastnade på vägen precis som de andra jag försökt skicka upp idag.


Som den här på hundarna som jag skrev om imorse!

Imorron ska vi inte vara på teatern förrän klockan fyra, så då har jag hela förmiddagen åt att göra typ ingenting. Eller städa kanske, för nu ligger det prylar precis överallt här hemma.

Tror jag ska gå en sväng på stan också och köpa sånt här instant-nagellack (googla incoco) till premiärfesten på lördag. Måste testa om det funkar!

Jag har för övrigt jätteont i ett knä! Jag har aldrig någonsin förut haft ont i ett knä. Är det åldern?

Imorron ska jag ta med mig en handduk till teatern, och en ansiktskräm! Ansiktet mår ju inte direkt bra av att ha sånt där klet och sen tvätta av det med massa typ diskmedel! Och det är inte skönt att torka sig med pappershanddukar!

Men nu måste jag verkligen sova! Är helt sjuuukt trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar