tisdag, mars 31, 2009

It's a little bit funny, this feeling inside....

Titta titta vad tidigt jag är uppe!!!
Igårkväll precis innan jag skulle somna kom jag på att vi skulle ses och förbereda vår retorikdebatt idag klockan tio. Tur att jag kom på det, annars hade jag nog sovit hela förmiddagen! Och vaknade gjorde jag till Elton Johns toner i Your Song.

Hemresan gick bra, fast jag hade lite långtråkigt. Hade bara en film och ett avsnitt av 30 Rock att se och filmen var ganska dålig. Dessutom satt det en kille på platsen bredvid med en jättestor dator, trots att det var jättetomt på tåget! Så inte kunde jag springa fram och tillbaka till restaurangvagnen precis som jag ville heller. Kanske lika bra iofs.

Nu ska jag se om jag har nån slags frukost i kylen. Det värsta av allt är att jag har börjat få ont i halsen! Jag körde ju "Våga vägra ont i halsen" hela förrförra veckan på spexet. Hoppas att det ger sig så jag kan sjunga hela veckan. Vi har ju föreställning tisdag-fredag den här veckan, och alla är slutsålda! Roligt!
Nä, frukost var det.

2 kommentarer:

  1. Skulle inte du se Mamma Mu? eller va det den som va dålig? ;-)

    //Johan

    SvaraRadera
  2. Nädå, jag såg En shopoholics bekännelser, hade ju ingen dvd-läsare på acer one:n.. :)

    SvaraRadera