tisdag, mars 17, 2009

tisdagen slut

Återigen är jag helt sjukt trött.

Idag har jag inte gjort så mycket. Ägnade ju förmiddagen åt att trampa runt i skorna, det känns som att de har blivit lite uttöjda på de känsliga ställena, hoppas hoppas! Under tiden jag trampade runt (kunde ju inte sitta ner) så övade jag på spexlåtarna. Har nästan koll på alla nu, de sitter tills på fredag! Eller torsdag!
Sen hade jag tänkt gå en promenad runt sjön, men det var så pissigt väder (mulet, regnigt och blåsigt) så det blev inget av det. Istället började jag på en stickning. Till. (Är ju inte klar med vantarna än).

Klockan 16 var jag på cellprovtagning, då sken plötsligt solen! Fick vänta en kvart innan provtagningen men sen gick det på ett kick. Efter det gick jag till affären för att köpa frukt. De hade äpplen och apelsiner för 12,90 kr/kg, så jag köpte 3 kg! Mums!

Sen stickade jag på min stickning en lång stund tills klockan var halv 7, då gjorde jag mig i ordning och åkte till kusinen på söder. Där bjöds det på middag och film, mycket trevligt!

En ganska lugn dag alltså. Men ändå är jag jättetrött, så nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar