söndag, mars 15, 2009

tudelat

Igår var det tentapub på skolan. Jag var inte där, men jag känner mig ungefär som om jag var där precis som vanligt. Dvs helt mörbultad i hela kroppen, med huvudvärk och tunga ögonlock. Jag drack iofs lite vin igårkväll när jag såg på melodifestivalen, men bara ett halvt glas (råkade spilla ut halva i all min iver).

Något skönt att börja klockan 14 då! Det blir ju värsta korta dagen då, bara 7,5 timmar, och av dem ska jag ju äta lunch en timme och ha rast 15 min. Niiice!!


Ojdå, jag skrev aldrig klart och publicerade.

Nu har jag ätit en riktig Nisse-frukost som han skulle ha varit stolt över: Bacon, ägg och 30 Rock. Varje gång jag ser på 30 Rock tänker jag att Nisse är med och tittar. Det var för omväxlings skulle jag som introducerade honom för den serien när han var här för 5 veckor sedan. Vi började se där jag var och han gillade serien skarpt och sa "Ett till!" efter varje avsnitt vi såg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar