onsdag, april 15, 2009

i stort sett färdig

Nu har jag faktiskt varit duktig!

Kom hem, åkte på möten (2 st), åkte hem och har skrivit talet och gjort PP. Har dessutom gjort stödordskort! Talet tar mellan 4,30-5.30 men det är okej, det går ju alltid mycket fortare när man väl står där (får vara max 5 minuter).

Jag har även tagit ett väldigt skönt beslut idag. Har haft sån ångest över min projektledningskurs, eftersom jag missade så mycket runt begravningen (precis i kursens början). Och nu ska vi snart göra ett arbete som jag inte ens vet vad det handlar om eftersom jag bara varit där en enda gång. Så nu har jag tagit beslutet att skita i kursen nu (och ta den kanske nästa vår) och istället satsa hårt på att klara två omtentor istället.

Nu har vi precis gått in i spöktimmen så nu är det verkligen sovdags. Imorron ska jag upp tidigt och ägna hela förmiddagen åt att öva mer på talet. Klockan 13-17 är lektionen så håll tummarna!

Det har förresten hänt nåt väldigt spännande med min blomma, visar bild imorgon!

1 kommentar:

  1. Ja, det var duktigt! Klokt beslut om kursen, tror jag!

    SvaraRadera