söndag, maj 24, 2009

hemma i nyadal

Ja nu är jag ju lite trött! Satte mig direkt i massagesitsen när jag kom hem och körde ett program, tror ryggen behövde det..

Hemfärden gick bra, jag fick äran att köra genom det som hette Tiomilaskogen, yaay. Och på svängiga vägar genom Dalarna, mycket tjusigt. Det är ett vackert och välvårdat land vi bor i på många ställen! Strax efter Sundsvall hämtade vi upp Gullan och fick äntligen lite mer plats i bilen. Gullan är alltså samma gulyaris vi hade när jag bodde hemma som pappsen nu har köpt tillbaka.

I mitt horoskop stod det nåt om att det ska bli en lugn och mysig måndag och att jag kommer att vinna på att sakta ner tempot lite. Låter nice tycker jag! Imorgon ska jag och mammsen nämligen bestämma saker, eller i alla fall göra en förstudie och börja fundera. Vi håller ju på att renovera i stugan och ska alltså bestämma tapeter, färger, kakel och sånt.

Nu är det sovdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar