fredag, maj 22, 2009

Dagens stora äventyr

Men åh! På den här datorn har alla mina texter förvandlats till pyttetexter (under bilderna alltså). Det ska förstås inte vara så och jag hoppas att det ser normalt ut hos er..?




Det har i alla fall varit en äventyrlig dag som ni säkert har förstått. Den började tiiidigt tiiidigt (halv 8) med att mammsen kom och väckte mig. Hon satt då och åt macka bredvid i sängen och sa att hon skulle smyga så att jag kunde somna om. Därefter satt hon och smaskade och smackade lite småtyst bredvid en lång lång stund. Till slut när hon hade smaskat i sig mackan somnade jag om och sov till 9 eller nåt.




Sen åt vi frukost och gav oss iväg. Pappsen skippade denna tur och åkte och hälsa på en kusin istället. Vad vi har gjort har ni säkert koll på: Keramik, kläder, museishop och stan. Och vad vi har shoppat kanske det kommer fler bilder på så småningom under kvällen. Eventuellt, vi ska ju äta också!




Imorgon väntar en tur mot Arvika med förmodligen mer shopping (den ena mostern har gett sig själv köpstopp nu, fast det går nog över tills imorron) och fika och mat och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar