torsdag, maj 28, 2009

myggbett

Jag har fått årets första myggbett. Är lite trött efter gårdagen så jag ligger/sitter i soffan och tittar på tv4komedi. Dom visar jätteknäppa program där! Har sett Monty Pythons flygande cirkus, det var ju verkligen hur knäppt som helst!

Är sugen på att göra följande idag: cykla till stan, tvätta, gå och köpa klementiner, se sista Gossip Girl, bada fötterna i mitt nya fotbad, ligga på spikmattan jag lånade med mig hemifrån, etc. Det kommer troligtvis bli ingenting av ovanstående, men vad vet man!

6 kommentarer:

  1. så du har också fått det konstiga brevet med en blomma? leif har också fått ett. jag fattade verkligen ingenting!
    lite kul ivf :)

    SvaraRadera
  2. Och det finns fler... Kolla bland dina vänner, vad är det här..? Och vilka är Dennis Ali-Ali och Disa Linnelia egentligen?

    SvaraRadera
  3. Hmm... Låter som ett anagram, om ni frågar mig... Har ni ingen kompis som har dessa bokstäver i namnet???

    SvaraRadera
  4. Adeliina den lilla busungen!

    SvaraRadera
  5. Meh, jag har ju inget s i mitt namn, och inte så där många n!

    SvaraRadera
  6. Näe, just nu har du ju inget n! :-P

    SvaraRadera