tisdag, maj 26, 2009

sovdags

Nu är det kväller igen. Efter turen till stugan åkte jag en tur till Kramfors och hälsade på den nyfödde och hans storasyster och mor och far. Den lille bara sov och sov och sov så honom såg jag inte så mycket av. Storasystern såg jag desto mer av. Vi hoppade studsmatta och allt.

Sen kom jag hem till en god middag. Och nu ikväll har jag fotbadat och fått tånaglarna målade. Jag var nämligen in på Anybody och shoppade lite, har ju inte shoppat på hur länge som helst. Köpte ett nagellack, ögonfransvippor och stärkande nagelserum till mina skiviga stackars naglar.

Nu tänkte jag se Extreme Engineering på Discovery, men då var det ett avsnitt som jag redan hade sett. Boring! Katten ligger bredvid och är supertrevlig! Jag har fått borsta henne en lång lång stund, det brukar man aldrig få göra!

Imorgon åker jag söderut igen. På kvällen är det hejdå-partaj för Sandra som åker till Kina på lördag och sen är det tentapub som står på schemat. Galet att det är sommarlov för vissa sen. Jag är ungefär 0% laddad för att börja tentaplugga på torsdag, får se om jag blir lite mer taggad när jag får lite sällskap.

Nä, nu ska jag äta en knäckemacka och sen ska jag gå och lägga mig och läsa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar