torsdag, juni 25, 2009

blindpyssel...

Nu är jag trötter! Hade ställt väckaren på 7 imorse, men vaknade prick klockan 6 och var både kissnödig och vrålhungrig. Gjorde nånting åt det första och försökte somna om, men det var ju helkört. Sen har jag ju varit i Birsta ett par timmar, det var ju riktigt spännande där i början. Fick höra nån som sa nåt om bombhot, men förmodligen var det väl nån liten futtig rökutveckling. Det tog ju inte så lång tid innan jag fick komma in igen, och då vill jag lova att det var lugnt på Ikea ett tag!

Shoppade allehanda smågrejer till köket och så, typ knoppar och skärbrädor och sånt. Gick även ett varv på Birsta City och köpte lite smågrejer till festen på lördag. För på lördag ska jag och Anka ha 25-årskalas, Robinsontema! Jag ska vara en kokosnöt.

Nu ikväll har jag gjort ett halsband, ett armband och ett par örhängen av två kokosnötter. Har även pysslat lite andra grejer. Det finns dock ett problem med att pyssla mitt i natten här, vi har nämligen inga lampor än... Så jag har suttit här och försökt pyssla i skenet av dataskärmen, det ska bli mycket spännande att se resultatet imorgon! Kanske kommer bilder om man har tur också.

Nä, nu ska jag sova. Imorgon står fogning på schemat!
Måste även tillägga att spikmattan är ju helt fantastisk! Jag hade superont i ryggen igår efter kaklingen, och sen låg jag kanske en halvtimme på spikmattan och idag har jag inte känt av nånting i ryggen! Hur bra som helst ju!

1 kommentar:

  1. Kokosnöt!! Milda makter!! Det skulle jag vilja se. Hoppas du tar/nån tar bilder på dig när du är KOKOSNÖT!!

    SvaraRadera