söndag, juni 21, 2009

hemma hos mig

Jag kom hem till slut. Liljeholmen var sig likt på så sätt att det inte var sig likt, det hade kommit upp stora fönster på gallerian och fönster på lägenheterna ovanför också.

Här hade rosenbuskarna börjat blomma, så jag plockade två söta rosor som står i en liten vas på mitt bord nu. :) Sen sov jag, vaknade 07.15 och hade ställt väckarn på 07.30 så jag var duktig och somnade inte om!

Har nästan bestämt mig för att gå istället för att cykla. Dom har ju stängt av blåa linjen mellan Rådhuset och Kungsträdgården och satt in bussar istället, så jag hade först tänkt cykla till Fridhemsplan eller Stadshagen, men nu blir det nog att jag går istället. Kan vara skönt med en prommis så här på morgonen och då slipper jag ju oroa mig för Majken hela dagen också!

Nu ska jag käka frulle!

Jag har för övrigt den skönaste sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar