torsdag, juli 16, 2009

dumma lilla sår!

Igår och idag har jag varit toktrött, har nästan suttit och sovit på jobbet hela dagarna. Gissa varför? På grund av ett ynkipynki litet skavsår på foten! HALLÅ! Ett skavsår?! Jag fick det i måndags när jag och Adeliina var på turné och har tvättat det varje kväll med klorhexidin och luftat det på natten. Men varje natt vid 4-tiden har jag vaknat av det för att det gör SÅ ont, så ont att jag knappt kan gå på foten. Så jag har gått upp, tvättat mera, tagit en alvedon och satt på ett plåster, och alltså varit hur trött som helst dagen efter. Om det ändå hade varit för nåt skojigt jag hade varit trött, men nej, ett skavsår.

Nu ska jag sova, imorgon är det fredag och fredagarna är en halvtimme längre på mitt jobb, dvs 9.00-21.30. Hurra. På lördag ska jag upp klockan 6 och helgen blir hektisk den också. Vila på onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar