torsdag, juli 09, 2009

pyssel

Idag har det regnat nästan hela dagen. Jag började dagen med att åka till Skärholmen där jag shoppade loss på Clas Ohlsson och Panduro, vi har ju nämligen ett litet projekt på G. Sen har jag pysslat typ resten av dagen.

Jag köpte massor av smyckesmaterial och en präglingsapparat hos Clas. Har alltid velat ha en sån för jag tycker det blir så fint! Så nu har jag märkt typ alla mina grejer här hemma och så gjorde jag det här armbandet (åh, vad fint mitt armhår blev med blixten):



Sen gjorde jag ett par örhängen:


Och ett par till:


Och så två armband också:



Nu ligger de allihopa i denna skolåda (även den har jag märkt). Utom Lisa-armbandet, för det har jag på armen.


För inom en snar framtid kommer man att kunna köpa mina och andra brudars smycken på ett internet nära dig, håll utkik. Om ni är intresserade redan nu kan ni ju maila mig på lisawarmegard@gmail.com.

1 kommentar:

  1. Harusett att det är tokrea på panduro! Det där tångsetet med 4 små tänger kostar bara 59kr

    /Blomkålen

    SvaraRadera