söndag, augusti 02, 2009

home sweet home

Nu är jag hemma igen! Det ska bli himla skönt att få sova i min säng här i stugan nu. Inte för att det var nåt större fel på att skeda med Anka uppe i husbilen ovanför förarsätet.

Hemfärden gick bra, men vi var lite trötta. Stannade på macken i Stugun där de verkligen har allt och köpte en korv och lite godis. Satt en stund på bryggan vid älven där innan vi åkte vidare. I Graninge svängde jag och Anka av in i skogen och tog en skogsväg medan Vispen (tidigare kallad Blomkålen) åkte hem med husvagnen till sina päron.

När skogsvägen blev grusväg hörde vi inte alls radion längre så då plockade jag fram min melody pop (som jag köpte på macken i Stugun) och stod för underhållningen en stund (jag spelade låtar och Anka fick gissa). Till slut var jag yr och hade ont i munnen och Anka hade ont i öronen och ville inget hellre än att kasta ut klubban och köra fram och tillbaka över den ett par gånger.

Melody pop, det bästa musikinstrumentet!

Nu ska jag duscha och sova. Imorron ska jag försöka lägga upp de bilder som fortfarande inte blivit bloggade kanske. Dom säger att det ska bli bra väder imorron också, trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar