fredag, augusti 07, 2009

vinstlott

Nu är det snart dags att åka till jobbet igen. Idag är det fredag = arbetsdagen börjar klockan 9 istället för 9.30. Men imorgon får jag sova lääänge läääänge!

Igår när jag kom hem hade jag fått ett brev från Nordea. Det stod att dom tyckte att det var kul att jag hade börjat använda mitt nya kort och så låg där en 10-lott. Jag har ju inte direkt nåt nytt kort, jag råkade ju förlägga kortet i våras så jag spärrade det och fick ett nytt likadant. Men tack tack, speciellt tack för att jag vann på lotten! Jag vann ungefär 10 % av mina totala ägor på kontot! Skulle va nice om jag ägde lite mer, men jag har fortfarande inte fått återstoden av lönen (säger man återstoden?) så jag vann bara en tia. Men tack, en gratis tia är en gratis tia!

Idag är det premiär för mina nya linser. De hade inte den sorten som jag hade haft tidigare så jag testade en annan på vänster. Det bästa är att den är lite lite mindre, så nu ser det inte ut som att jag har ett evil eye längre! Dessutom är båda såna man kan ha dygnet runt, så det måste jag ju testa (har haft en sån på höger tidigare, men det är ju lite onödigt att bara ta ut vänsterlinsen på kvällen...).

Byebye

1 kommentar: