onsdag, augusti 12, 2009

yrsel och jobb och fest och sömn

Imorse vaknade jag som vanligt inte helt utvilat för att gå till jobbet. Och som vanligt var jag vrålhungrig när jag vaknade. När jag kom till köket för att äta frukost började plöstligt hela köket snurra, alltså jättejättemycket! Jag har aldrig varit med om nånting liknande, i alla fall inte i nyktert tillstånd, var tvungen att hålla i mig i två bänkar för att stanna världen (en stund).

Satte mig ner på golvet för att få kontroll över mig själv och resten av köket och drack ett glas vatten och ett glas mjölk och då kändes det lite bättre.

Men hela dagen har hela världen snurrat en aning i mitt liv. Jag antar att det beror på att jag har sovit ganska dåligt två nätter och är lite stressad över det som väntar framöver.

När jag satt där på köksgolvet imorse övervägde jag att ringa och sjukanmäla mig på jobbet och sova några timmar till, men snålheten vann och jag bestämde mig för att jobba på rutin, som vanligt. Och det gick väl helt okej, kassan stämde (huvudsaken) och kunderna verkade nöjda. Efter jobbet bestämde jag mig för att fira min semester med att åka på chefgruppsfesten ändå (trots trötthet och yrsel) och det var mycket trevligt! (därav den sena timmen)

Nu ska jag sova länge länge, tills jag vaknar. Sen ska jag nog försöka sneaka till mig en tvättid innan jag ska till skolan och träffa gänget igen (samma som ikväll) för möte och manusgenomgång. Jag hade även tänkt att försöka storhandla imorgon, och fixa typ ALLT annat också, men det får vi väl se hur det går. Prio ett är att sova så jag slipper vara yr mera, det är inte kul! Stressad är verkligen inte mitt huvudelement!

1 kommentar:

  1. Men Gullet, det låter ju som det ja hade. Inte kul alls, ja kunde verkligen inte stå på hela dagen =(

    Kramen!
    /-kålen

    SvaraRadera