måndag, september 14, 2009

fääääärdig!

Åh, vad skönt! Nu är äntligen phösningen över och jag kan börja ta tag i livet (och blogga vettiga inlägg) igen!

Idag har jag till exempel tagit tag i det här med csn. Lyckades äntligen logga in igår och läsa de meddelanden de skickat till mig. Jag fyllde i en blankett för vård av närstående när jag skickade in ansökan förut, för det gjorde jag ju litegrann i våras skulle man ju kunna säga. Och igår när jag ögnade igenom beslutet såg jag bara att det var avslaget och att sjukdomen i fråga måste vara livshotande... (ska tilläggas att jag hade varit vaken ett dygn och sen sovit 4 dåliga timmar). När jag läste igenom det igen idag stod det att jag måste skicka in den sjukas namnteckning och ett sjukintyg för att det ska gå igenom, ganska självklart när man tänker efter :). Dessutom hade jag fått ett mail häromdagen att jag inte var behörig att läsa högre kursen, eftersom jag fortfarande var registrerad på termin 6. Och när jag ringde csn sa dom att dom inte hade fått in nån registrering från kth att jag pluggar i höst (därför har jag inte fått några pengar än), så då gick jag och pratade med studievägledaren och fixade det, så snart kanske jag får lite slantar!

Nu ska jag nog lägga mig och sova litegrann, för jag ligger verkligen minus på sömnkontot! Fast frågan är ju om det är så himla smart egentligen, smartast kanske är att vara uppe till typ 22 och sen sova?


Igår när jag kom hem luktade det jättemycket kiss på min toalett, alltså hur mycket som helst! Så imorse var jag tvungen att skura hela badrummet, trots att jag skulle vara på skolan kvart i sju! Nu luktar det bara lite som tur är, asäckligt!! Det måste ju vara nåt fel i rören i huset, för jag har inte kissat på golvet!!!

Nu orkar jag inte skriva nåt mer. Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar