onsdag, september 09, 2009

slutspel

Tänk vad tiden går fort när man har roligt!

Nu ska jag snart sova, imorgon ska jag gå i skolan ganska mycket och sen på kvällen är det ju dags för spex! Vi hade genrep idag och det gick ju inte jättebra direkt, alla är superförkylda och min röst höll inte alls första akten, bara svajade upp och ner och hit och dit... (Och på det ska jag försöka rekrytera en ny kör till nästa år, hurra...)

I första pausen gick jag iaf och köpte en stor kopp te och efter det gick det lite bättre. Får se om jag blir extra nervis imorgon, mammsen och pappsen kommer ju och tittar. Jag var inte nervös en enda gång i våras, men imorgon kommer jag säkert att vara det bara därför. Men det är kul att va lite nervös ju!

Nä, sovdags var det. Kämpar in i det sista nu!

Gonatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar