onsdag, september 23, 2009

tröttelitrötter

Just nu är jag toktrött. Varfördådå? Jo, igårkväll var vi ute och käkade med min hk:n (dvs högre kursen). Efter middagen gick vi vidare och drack ett par öl och sen när dom stängde på stället där vi var och de flesta gått hem var vi några tappra själar som tyckte att det var en asbra idé att åka hem till mig och ha efterfest. Klockan 5 plockade jag fram stora madrassen och la gästerna på den och mig själv på sängen och sov.

Klockan 8 vaknade jag och var pigg och rastlös, slumrade väl nån timme till och sen låg jag och väntade på att nattgästerna skulle vakna. När de väl vaknade till kom de upp och dammade av nintendot och spelade till halv 3 eller nåt idag. Superroligt var det, men så mycket pluggat blev det ju inte...

Imorgon bär det av norrut. Sämsta helgen att åka egentligen, borde vara hemma och plugga för fullt. Dessutom är det två viktiga möten som jag missar, och två roliga fester. Men men, det blir kul också! Eh, jag kanske borde packa? Vill ju sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar