fredag, september 25, 2009

Vad hände?

Det är en sak jag har funderat på nu ett par dagar, eller det börjar väl närma sig två veckor nu kanske. Vad hände egentligen med 3D-bilderna? Ni vet dom här som bara såg ut som ett enda stort virrvarr som man skulle hålla riktigt nära ögonen och föra bakåt och sen se nåt i 3D. Vad hände?! I mitten av -90 var de ju med i varenda tidning och det fanns böcker med bara såna, men nu då? Är de helt utdöda? Ersatta av Facebook? Vad hände?
Jag hoppas ni förstår vad jag menar förnåra, sitter på alldeles för långsam uppkoppling för att kunna visa bild.
Just nu är jag i alla fall i stugan med mor och far. Sa precis till mammsen att jag vet precis allt som händer där hemma i helgen men har typ ingen koll alls på vad som händer här. Men samtidigt som jag missar ganska många roliga grejer så är det skönt att vara här också! Men kolsvart! Alltså, riktigt kolsvart ute! Det skulle ju lätt kunna stå värsta skummisen en meter utanför huset utan att synas (om han hade svarta kläder alltså). Tur att man bor på landet där det inte finns skummisar (väl?). Näe, snart blir jag ju mörkrädd. :)
Idag har varit en ganska lugn dag. Vaknade vid halv tio efter att ha sovit sjukt djupt och skönt hos Ankan, sen såsade jag på litegrann där innan jag gick ner på stan och köpte lunch. Åt den hos Sonjan medan hon skrev ihop en prislista på sina grejer. Sen åkte vi norrut och hängde upp smyckena och sen åkte jag hit med pappsen.
Nu ska jag nog gå och lägga mig och sova. Borde ju ha pluggat lite diff ikväll, men efter lite vin till maten blev det inte så aktuellt... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar