torsdag, oktober 08, 2009

dumma sl!

Nu ska dom ta bort preskriptionstiden på brott som kan ge livstids fängelse. Uuuuuundra varfööööööör.... Kan det vara för att det snart har gått 25 år sen 1986??

Igår var jag och träffade Anna och Elias och pratade fond, det kommer att bli superbra! Nästa vecka ska jag ringa och höra några saker angående vår stiftelseregistrering och så ska jag försöka fixa en revisor, jag är ju nämligen ekonomiskt ansvarig i fonden.. Konstigt.

Och igårkväll var jag ute och drack öl med några kompisar. När jag skulle hem efteråt litade jag som vanligt på sl.se i mobilen vilket visade sig bli en dyr historia. Den sa att jag skulle åka till Alvik och ta tvärbanan därifrån. Nice! tänkte jag, då fick jag ju sällskap med Leffe också. När jag kom fram till Alvik gick ingen tvärbana och ingen tunnelbana tillbaka till stan... :/ Blä för sl.se!!! Så då fick jag åka taxi hem, vilket iofs var nice för då slapp jag gå upp för berget men det var ju lite onödiga pengar!!! :(

Nu ska jag åka till skolan och ha hk hela dagen. Vi håller på med workshops nu också, men jag höll ju min i måndags så idag ska jag bara lyssna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar