onsdag, oktober 21, 2009

Koncentrationssvårigheter

Idag har jag pluggat diff, precis som igår och dagen innan det. På min skola finns det sjuuukt dåligt med pluggplatser men eftersom jag läser HK och vi inte fått våra projekt än finns det två projektrum som vi kan använda. I det ena skrivs det hemtenta för fullt och det andra har jag ockuperat :).

Imorgon efter tentan ska även jag börja med min hemtenta. Planen var ju att åka direkt och shoppa i nya gallerian, men jag har insett att jag inte kommer att hinna det. Den nya planen är att skriva klart och lämna in tentan på lördag så jag får ha en ledig dag på söndag innan period 2 drar igång (det är alltså då vi börjar med våra HK-projekt). Nästa vecka har jag planer varenda kväll, inget höstlov här inte...

Nu funderar jag seriöst på att åka hem, det känns som att jag bara har suttit och räknat samma tal om och om och om igen hela dagen och inte lärt mig nåt nytt alls. Så nu får ni hålla tummarna att just ett sånt tal kommer, för annars är jag körd!


Ordförklaring för icke insatta :)
Diff - läs mer här
HK - Högre kurs Integrerad produktutveckling, läs mer här
HK-projekt - stort projekt resten av läsåret, vi ska ta fram en produkt till ett företag

2 kommentarer:

  1. å när kommer ordlistan för extra utsatta!!! :P

    SvaraRadera
  2. Åh, vad långt ni har kommit med terminen! Jag har precis valt mina kurser och haft en läxa. Nästa vecka är det full rulle, dvs två halvdagar och en heldag i skolan. :P Spännande med HK:n, känns som att det var jag som hade det nyss.. (Tänker tillbaka)

    SvaraRadera