tisdag, november 03, 2009

Bloggtorka?

Tycker ni att jag skriver för lite? Kanske det. Har väl antingen inget att skriva eller så har jag ingen lust, jag vet inte.

När jag tänker efter har jag nog massor att skriva, men jag orkar helt enkelt inte.


I min HK är ett viktigt moment att skriva loggbok. Detta görs digitalt och endast lärarna och man själv kan läsa det man skriver. Lärarna kan även kommentera, något jag inte riktigt vet om jag uppskattar, man vill ju skriva mest till sig själv. Efter mitt första inlägg hade de i alla fall kommenterat båda två. Den ena kallade mig för Linda och skrev att jag hade slagit rekord i snabbhet (realtid är ett av mina största intressen). Vet inte om jag uppskattar att han kallar mig för Linda heller, så jag kommenterade det i nästa inlägg. Det har han inte svarat på.

Något säger mig att det här med loggboken inte kommer att bli något problem för mig.

Nä, nu ska jag städa iordning lite här och sen ska jag åka och öva kör!

1 kommentar: