onsdag, november 04, 2009

Bra plan?

Så här ligger det till: På torsdag ska jag och Sandra åka till italien och hälsa på Adeliina. Planet går 06.20 från skavsta, dvs vääääldigt tidigt. Jag ska liksom kliva upp kl 02.30 för att ta mig till flygbussen. SJUUUUKT tidigt! Så min plan just nu är att vara uppe ganska sent ikväll och kliva upp ganska tidigt imorgon för att bli trött imorgonkväll och somna typ vid 7-tiden. Skulle kunna göra en doodle för att se hur många som tror på den idén, men det känns som bortkastad tid för ingen skulle svara ja, ever. Men om det skulle funka så kan jag bara säga att jag längtar tills imorgoon kl 19.00!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag tror på dig Lisa! Men se nu till att ingen av er försover er och missar planet! Ring och väck varandra, det är mitt tips. :)
    Ses imorrn då!

    SvaraRadera