måndag, november 23, 2009

ledig!

WOHOO!! Imorgon får jag finbesök, Veronica och Filippa kommer hit! Jag har verkligen avstyrt allt imorgon och på onsdag så att jag är helt ledig de dagarna, om jag skriver klart en massa grejer ikväll vill säga... Imorgon ska vi gå på Junibacken och på onsdag ska vi shoppa i gallerian här nere!

Idag har vi haft samrep med kör, skådis och orkester i spexet, det var kul och gick helt okej! Fast jag var så trött, sov ju så dåligt inatt..

Dessutom har vi lekt döda diskmaskin. Jag blandade ihop en sörja av kaffesump, lingonsylt och matolja som vi kleggade ner diskmaskinen med. Tre slevar var ju tydligen alldeles för mycket så då stannade den. :)

Nämen om jag skulle ta tag i och skriva dedära så jag får va ledig kanske..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar