torsdag, december 17, 2009

antiklimax & separationsångest

Vilket sjukt antiklimax!!

Imorse kände jag verkligen att det skulle gå vägen, det kunde till och med gå riktigt bra! Och så kom tentan, aouch!! ALLA gamla tentor har haft i stort sett liknande tal som varandra, men här var det bara nya tal, inte ens i närheten av vad vi gjort tidigare!! Får man göra så!? (Visst, man är bortskämd med låga godkäntgränser och typtal, men ändå!)

Här har jag suttit och pluggat och pluggat varenda dag, sjukt länge och sjukt intensivt, och jag kunde verkligen mycket! TILL VILKEN NYTTA?! Och inatt sov jag bara 5 timmar. TILL VILKEN NYTTA?! Hade jag vetat att det skulle bli en sån bajstenta hade jag ju kunnat ta jullov för en vecka sen... :/

Dessutom snöar det. Inte bara i y-led utan i x- och z-led också. Dvs åt ALLA håll! Har aldrig sett Maskin så här insnöat (i snö alltså).

Och dessutom har jag separationsångest från HK-rummet, kommer inte att komma tillbaka hit förrän typ den 8 januari ju! Kanske en sväng i helgen förstås, men no more hänga i HK-soffan och omges av surkaffelukt i år.

Men nu ska jag nog försöka samla ihop alla mina saker som jag har överallt här i rummet och åka hem och tvätta. Och sova lite kanske. Ikväll är det i alla fall fest, ska försöka hinna med 2 reunions!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar