onsdag, december 30, 2009

Besöksdag

WOW, nu när jag loggade in här på blogger hade jag bloggat totalt prick 1000 inlägg! Jag bloggade ju några i slutet av förra året så än har jag några kvar till 1000 i år, tror ni att jag kommer att klara det?

Idag har vi hunnit med en massa besök här på Torngatan 2. Först kom Lena och Jonny från Docksta när jag åt frukost. När dom hade åkt vidare kom Anka förbi efter bilbesiktningen. När hon åkte vidare åkte jag med ner på stan där jag shoppade lite. När jag kom hem var det dags för middag, då kom Kjell och Monica och käkade lasagne med oss. Och när lasagnen var uppäten kom Tomas och Lena och så övades det med Lena Stompers i mitt rum. Och sist men inte minst kom Ulf och Lotta som ska fira nyåret här.

Här kommer lite bilder också:

Lena Stompers spelar i mitt rum

Eftersom jag är ett fan av realtidsuppdateringar la jag upp denna bild på fejjan på modern och Monica som facebookar ikapp. Måttligt uppskattat...

Sen grillade dom skumtomtar i öppna spisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar