lördag, december 26, 2009

en annan dag

Ja, frågan är ju hur jag ska lyckas komma upp i tusen inlägg om jag fortsätter i den här takten?! Det är ju bara fem dagar kvar nu, och 36 inlägg efter det här... Hmm. Nu har jag i alla fall installerat Teliamodemet på min dator så nu kan jag surfa på "hemmaplan" i alla fall.

Idag har vi haft släktkalas, dvs middag med mostrar och kusiner och kusinbarn, mycket trevligt! Fast eftersom det blev ganska sent igår var jag supertrött. När alla släktingar hade åkt hem somnade jag i soffan en stund.

Igår var vi alltså på Kramm. Innan var vi hos Anka och spelade wii och greven och sånt, himlarns trevligt! Och Kramm var sig likt, en den kända ansikten och en del annat löst folk också. Jag och Anka stannade kvar och stängde stället, sen gick vi och käkade, jag på Ullas och Anka på Sylos. Det var så kallt så att hamburgaren frös till is mellan tuggorna!! :/ Då skulle vi försöka få tag på en taxi, men det var ju lönlöst, 25 minuters väntetid! Så då bestämde vi oss för att gå hem. Jag hade som tur var ett par leggings i handväskan som jag satte på mig, men mössan och halsduken hade jag glömt hemma hos Anka. För att hålla oss varma vrålade vi ett par tjusiga serenader, typ Stad i ljus och Don't stop me now och såna. Kan tänka mig att det var otroligt vackert... Ett tag fick jag för mig att springa och sjunga samtidigt, det slutade med att jag hamnade i snön tre gånger! Sen var jag helt vit och om möjligt ännu kallare... Men roligt var det i alla fall!


Nu är det bara tre dagar kvar tills jag kan börja använda min iphone på riktigt, jag längtar! Fick leka lite med Christoffers igår. :)

Och shit vad det snöar då! Eventuellt kommer vi inte ut genom dörren imorgon, det har säkert kommit två dm bara nu ikväll! Jag var sugen på att gå ut och gå i snöfallet, men tröttheten vann. Jag skulle säkert bara ha blåst bort.

Nä, nu ska jag se om jag kan facebooka lite bilder från gårdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar