onsdag, december 30, 2009

Kallt

Det är ju stört kallt ute! Jag kom precis hem från stan, var tvungen att köpa strumpbyxor och concealer. Endast 12 minuter tog det att gå hem, fantastiskt! Jag hade dubbla tröjor, vinterkängor och täckbyxor så jag frös faktiskt bara om ansiktet!

Nu ska jag se om jag kan lägga till en bild här...





Ja, titta, det gick! Det där är våran fantastiskt fula julgran. Ryktet säger att pappsen snålade när det skulle inhandlas glitter... Den hade gjort sig med lite glitter!

Oj! Nu tvärdog tvn, hoppas hoppas att den inte återuppstår så man slipper sitta här med kikare... Hihi!


Nej, nu ska jag försöka släppa telefonen och ägna mig åt stickningen en stund. Den stora frågan just nu är när jag nånsin ska använda min dator igen!

-bloggat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar