tisdag, december 15, 2009

snö på marken - I'm like 'mhm'

Jag tyckte kommentaren jag fick igår på det här inlägget var ganska kul. Kul att du hittat hit, herr Samsung!

Vad väntar idag då? Gissa eeeeen gång! Japp, rätt, mekanikplugg för 98 % av slanten. Ska även hinna med en annan grej på morgonen.

Det har snöat inatt, typ säkert en deci! Det är ju nice, det blir himla ljust, så ljust att jag vaknade både klockan 3 och klockan 4 och var säker på att klockan var 8.

Måste bara visa en grej som jag har funderat på ända sen igår. Måste bara gå och fota den.. hang on!

Eller näe förresten, nu var det inte lika otydligt. Igår när jag kom hem från skolan fick jag för mig att de mätte hårets rakhet i timmar, men jag tror jag var väldigt trött då.

Det sjuka var väl ändå att håret faktiskt blev rakare av det där schampot! Min permanent har ju liksom tyvärr gjort sitt (efter över ett halvår!) så nu plattar jag det istället för att slippa se ut som en hårboll. Kan väl inte påstå att schampot ersatte plattången, men det blev rakare i alla fall!

Dags att åka till skolan, måste hitta ett rum där vi kan vara och göra den där 2 %-grejen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar