lördag, januari 23, 2010

Mitt finaste!

En stor del av mitt jobb går ut på att ta betalt av kunderna, men en nästan lika stor del är att hålla reda på papper av olika slag. Bland annat alla korslippar ska räknas och sorteras. Samma sak varje dag, vilket ju kan bli lite långtråkigt i längden. Jag har haft olika system för det där och gillar mitt nuvarande!

För att fördriva de där allra segaste timmarna i morse bestämde jag mig för att skriva mitt finaste på kuvertet idag! Mitt finaste är som ni ser inte så jättetjusigt... Det ser ut som nåt en 9-åring har ritar! Men säkert en kvart tog det i alla fall!!!



På tal om kvart så hade jag kvartsamtal med chefen idag! Hade ingen aning om att jag skulle ha det, men det var ganska kul! Fick höra att jag alltid är så glad och trevlig och att jag ser så pigg och fräsch ut (årets skämt?!!) Dessutom fick jag en ny utmaning, inte stor, men jag är ju inte den som bangar på en sådan!! Det blir februaris stora jobbprojekt.


Nä, nu ska jag bättra på mejken lite så att jag ser lika "pigg och fräsch" ut som jag nu tydligen brukar göra... Det är ju liksom bättre att vara pigg på utsidan än på ingen sida alls!

-bloggat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar