torsdag, januari 07, 2010

Slöaste dagen ever??!

Alltså, vilken slö dag det här har varit! Sov över hos Fia inatt eftersom det blev lite senare än sista tunnelbanan (kände inte för att vänta en halvtimme på bussen/gå från hornstull i supermånga minusgrader).

Plan A var ju att åka ner idag, men så skulle ju Fia ha kalas igår så då tidigarela jag hemresan en dag.

Så i förmiddags när jag kollade i kalendern hade jag ju inte alls bokat in plugg idag, och vi var ganska trötta efter gårdagen, så idag har jag och Fia suttit och tittat på sex and the city precis hela dagen, 14 avsnitt! Är inte heeelt säker på att jag tittade precis hela tiden, sov säkert mig igenom hälften... :P

Men imorgon ska vi inta vårt kära hk-run igen, 9.15, inte en minut senare!!

Nu ska jag snart sova, mitt internet och min tv funkar inte! Ska nog diska lite och kanske packa upp lite innan jag sover bara.

Gonatten

-bloggat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar