torsdag, januari 28, 2010

trissflow

I höstas var jag på en fest, av någon anledning började jag prata om att jag hade så himla mycket pant hemma och kom överens med en kompis om att jag skulle panta all panten och köpa en trisslott för pengarna dagen därpå.

Sagt och gjort så köpte jag en trisslott och vann minsann 25 kr! Sen la jag den på ett sånt där smart ställe och löste aldrig ut vinsten, förrän i förra veckan när jag hittade den igen! Och minsann så vann jag 50 kr på den nya lotten! Den bytte jag in mot en ny lott och en te, tyvärr trodde hon i kassan att jag pratade nån slags dialekt så jag fick två lotter, stor förvirring rådde tills jag så tydligt som möjligt sa att jag ville ha en kopp te! (Och alltså inte en ny lott och en till)

På den nya lotten vann jag ytterligare 25 kr som jag löste in mot en ny och även på den senaste vann jag 25 kr! Det börjar ta slut på tobakshandlare snart, för man kan ju inte köpa från samma!


Nu orkar jag inte skriva nåt mer, måste städa!

Glöm för övrigt inte att gå in på KTH på insidan-bloggen, varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar