torsdag, februari 18, 2010

jag är här

Nu var det längesen jag bloggade, här i alla fall. Sen sist har jag alltså varit på Osqvik, galen kväll! Har även hunnit med en kryssning där vi sänkte medelåldern med typ 40 år. Och så skola, skola, skola förstås (men det ser ni ju på bloggen).

Nu har jag ätit lchf i över 5 veckor, dvs inte ätit några kolhydrater på fem veckor, utom några öl nån gång. Men inget godis eller andra sötsaker på hela tiden! Men idag blev jag bjuden på en semla, så jag bestämde mig för att testa hur det skulle kännas att äta den. OMG!! Jag blev typ hög av allt socker ju! Helt snurrig!! Jättejobbigt eftersom jag fick semlan på ett möte med våra lärare...

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att typ städa eller nåt, och brainstorma fram en utklädning till imorgonkväll. Hmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar