fredag, februari 26, 2010

Jag är stressad!

Känner det nu att jag är faktiskt stressad! På riktigt! Det är verkligen inte ofta det händer i mitt liv, inte så det känns i alla fall. Men just nu, fram till den 18 mars har jag helt sjukt mycket att göra. Det kan ha liiite att göra med att jag inte bara läser 100 % nu utan 130 %.

I början av veckan kändes mitt beslut att åka norrut i helgen helt befängt, framför allt på grund av det rådande trafikkaoset i hela landet. Att jag dessutom blev förkyld (och hade miljarders saker att göra) gjorde ju inte saken bättre. Nu är i alla fall biljetten bokad, men jag kan ju kanske förvarna berörda parter om detta, att jag har en massa saker som jag måste göra i helgen, och kanske därför inte kommer att kunna vara på plats till 100 % utan bara till kanske 70 % (så borde det väl bli, om man sover 1/3 av tiden, pluggar 1/3 och är ledig 1/3, eller är jag helt ute och limmar på döda fiskar nu?).

Jag håller på att utarbeta en plan för min helg, för att få ut så mycket som möjligt av den. Alla kommer kanske inte att bli jättenöjda över den, men jag måste tänka på mig själv i första hand! Ska jag klara mig ända in i kaklet (och vidare därefter) funkar inget annat! :)

Nä, nu ska jag sova. Imorgon är det rekryteringsövning som står på schemat. Behöver jag berätta att jag är ansvarig och jag ska vara på plats klockan 8? Nä, jag antog väl det... Efter det är det dags för inlämning av kaskelottrapporten och studiebesök i kärnreaktorn och sist är det tågresa, men därifrån lär jag ju rapportera om jag känner mig själv rätt.

Sova var det! STÖRT trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar