onsdag, februari 24, 2010

Live från 43an

Nu är jag äntligen på väg hem från skolan! Det blev 12 timmar och 26 minuter idag, snacka om att man blir mosig i huvudet av att sitta och göra samma sak hela dagen!

Ibland brukar vi skämta om vår utbildning, att den borde heta "Ordbajs 270 hp" istället, för är det nåt vi ha lärt oss under dessa år är det att ordbajs ihop tekniska rapporter!

När jag skulle hem tog jag bussen från andrasidanmaskinbron, 43an. Brukar ta den ner till tunnelbanan men igår tog jag den dels till Broncos och sedan till slussen på vägen hem. Så nu sitter jag kvar och åker likadant idag för att få se lite civilisation istället för bara underjord! Passerade nyss hotellet där lilla Mammsen ligge och sover (?) och nu är jag mitt i stan (är ju verkligen aldrig i stan annars)!

Nu orkar jag inte skriva mer, kanske kanske skriver när jag kommer hem, kanske.

En bild kanske jag kan åstadkomma också...





Två blev det, Rosenbad(?) och Dahléshuset i farten :)

-bloggat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar