fredag, mars 12, 2010

Bara en månad kvar!!

Galet!! Nu är det bara en månad kvar tills jag blir gammal på riktigt, tjusex!! Dvs lika gammal som lilla Mammsen var när jag kom till världen... Vart tog ungdomen vägen?!! Sjukt!

Igårkväll var jag så trött att jag inte visste vad jag hette, ännu mindre hur man håller upp sina ögonlock... Så jag gick och la mig kl 21.44.



Som man kan se ovan somnade jag väldigt tvärt! Dessvärre hade jag ju helt glömt bort att ställa de två extra alarmen som jag brukar (sleep cyclen har ingen snoozefunktion) så jag försov mig och vaknade 7.29 nästa gång!! Eftersom vi skulle ha styrgruppsmöte kunde jag ju inte vara sen, det fanns liksom inte på världskartan, så jag slog rekord på 9 minuter från att jag öppnade ögonen till att jag låste ytterdörren!! Då hann jag ändå rafsa med mig en grym matlåda också!!

Nu är det sovdags, imorgon blir det heldag med rapport och kanske lite hemtenta.

-bloggat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar