tisdag, mars 23, 2010

fullspäckad dag

Imorse försov jag mig. Det tog mig sedan 13 minuter att ta mig ut ur lägenheten och jag kom nästan inte försent!

Dagens dramatik kan ni läsa om på EcoWashbloggen!

Efter skolan hade vi långt samrep när vi körde igenom alla låtarna. På lördag ska allt sitta då vi har andra dekorrepet. Allt satt riktigt bra idag och det känns som att vi kommer att få ihop allt innan premiären i maj (biljettsläpp på lördag, missa inte det!!).

När repet var slut vid 8-tiden gick jag hem till Emma där hon och Fia satt och brainstormade för en tävling som vi ska va med i. Vi ska på workshop imorgon så vi tänkte att det är ju bra att ha gjort nånting innan dess, så vi drack lite vin och satt mest och planerade in roliga saker i kalendrarna, men lite brainstormat blev det nog också.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag och Fia träna core, nåt jag aldrig testat förut! Dessutom ska jag äntligen se till att anmäla mig till mfs-kursen och så ska jag fixa lite andra grejer i skolan. Träningspasset är vid lunch och workshoppen är kl 17, så lite sovmorgon tänkte jag nog ta, eller i alla fall se till att sova mina 8! Måste komma ihåg att boka en tvättid imorgon också, för ALLA mina kläder är verkligen i tvätten nu!

Gonatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar