söndag, mars 14, 2010

Hotet

Jaha, så var skolan hotad av nån form av idiot. Braaa...

Som tur är har jag ju hemtenta som ska in på tisdag, och den kan man ju skriva hemma. Det är tanken i alla fall. Nu har det gått över 18,5 timmar av detta dygn utan att jag ens har öppnat dokumentet. Jag kan inte skriva sånt här hemma! Men jag åker nog inte till skolan imorgon i alla fall, man vet ju liksom aldrig. Om det nu ska skjutas så lär det ju med största sannolikhet vara nere vid "centrum" och inte uppe i HK-korridoren, men vad vet man??

Om man läser på KTH:s hemsida och går in på deras nyhetssida får man i alla fall se en fantastiskt fin bild om man bläddrar ner nedanför hotet! (Jag har tagit den!)

Nämen, jag kanske ska försöka mig på det där med att skriva (ordbajsa) lite tenta nu då...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar